Informace při vzniku sporu

NFORMAČNÍ POVINNOST PŘI VZNIKU SPORU

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

e-mail: adr@coi.cz
web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.Learn more

User Area

Guest

Login/Register

Waiting...
Unable to Login
You are logged in
Forgot your password?

Languages

Currencies

My Cart

Your Cart is Empty
Cart Checkout

Menu

Search